Saturday, August 20, 2011

שלום לכולם


35 comments:

  1. אוקיי... איך אני מוצא את הקוד של המזוודה של יל"ק?

    ReplyDelete
  2. הוי לא! למה אתם מפסיקים?

    ReplyDelete
  3. הטקסט הזה נחמד כי הוא ממחיש שלהתווכח עם יאיר לפיד זה כמו לחבוט את הראש בקיר. כמעט כל אסטרטגיה שתבחר תהיה מצחיק. אבל זה חסר תועלת: מי שאוהב את יאיר לפיד אף פעם לא ישתכנע מזה.

    ReplyDelete
  4. איפה יש מזוודה?

    ReplyDelete
  5. התמכרתי למשחק הזה! הסרטון באקסטראנורמל לא ברור. אני לא מבין היכן נמצאת המזוודה

    ReplyDelete
  6. עזרה בבקשה! אני לא מצליחה לעשות כלום! איך אני מוצאת את הסיסמה בטרמינל? אני לא מבינה את הגרפיטי... ואיפה הדיסק-און-קי?

    ReplyDelete
  7. ספויילרים לאנונימית:
    הסיסמה לטרמינל נמצאת ב
    source code
    של העמוד.

    הדיסק און קי בתוך התוכי (!)

    ReplyDelete
  8. תודה, אבל זה לא מאפשר לי להכניס את הדיסק-און-קי והמשחק נתקע. קרה גם לך?

    ReplyDelete
  9. לא מצליח להכניס את הדיסק-און-קי

    ReplyDelete
  10. "שים דיסק-און-קי חור"
    לעומת זאת אני לא יודע מה לעשות עם התמונה שמצאתי על המחשב...
    חשבתי אולי לתרגם את זה עם המספרים של הטלפון, אבל זה לא עזר, או שאולי אני מפספס משהו.

    ReplyDelete
  11. עוד ספויילרים:
    התמונה על המחשב זו זאת של הציפור הכתומה?
    היא נותנת קישור לעמוד טוויטר.

    אילו מספרי טלפון? מאיזה חדר השגת אותם?

    ReplyDelete
  12. לא, בטלפון שלי, חשבתי לתרגם אותיות למספרים על הלוח מקשים
    לא משנה, הגעתי לחשבון טוויטר, ושם יש קוד מורס שנתן צירוף מספרים שנראה כמו מראה מקום על הגלובוס, על הגריד. כשהזנתי בגוגל, זה הביא אותי לאיזו עיר בגרמניה שאין לי מושג מה הקשר שלה לכל הסיפור

    ReplyDelete
  13. אה, רעיון מעניין. אני גם נתקעתי במספרים האלה.
    גילית מה עושים בחדר טרמינל? זה היחיד שלא הצלחתי לפתור.

    ReplyDelete
  14. בחדר הטרמינל מקבלים את התמונה של חשבון הטוויטר, לא?
    ויש משפט שלא הבנתי בסרטון שעל הדיסק-און-קי. אחרי שהוא/מלכת בריטניה אומרת (הקוד לכספת הוא כמו הקוד למזוודה שלי ולפני "השיכפולפידים יהיו כאן בקרוב".
    הבנת אותו? י

    ReplyDelete
  15. כנראה שעושים שם עוד משהו, כי סיימתי את המשחק עם הודעה שלא עברתי את החדר טרמינל. אני חושבת שזה קשור לציור של הסמיילי שמופיע על המפה בחדר הזה, אבל אני לא יודעת מה.

    הנה מה שהבנתי מהמלכה ואני זוכרת. אין שם עוד הרבה מעבר לרמז עם המזוודה, זה פשוט טקסט מצחיק:

    יאיר לפיד הוא לא ילוד אישה
    הוא אפילו לא בן אדם יחיד
    טומי לפיד יצר צבא של שיבוטים
    שיכפולפידים
    זאת הסיבה שהוא לא יודע מה הוא אומר
    שמו הלגיון, שכן יש רבים ממנו
    הקוד לכספת הוא כמו הקוד למזוודה שלי
    ספר לעולם את האמת
    נוס על נפשך

    ReplyDelete
  16. כן,
    שכחת להוסיף שהיא אומרת
    "זאת הסיבה שהוא תמיד אומר אנחנו ולא אני" :)
    זהו, בין הקוד לכספת הוא כמו הקוד למזוודה שלי לבין ספר לעולם את האמת היא אומרת עוד משהו שלא הבנתי, אבל כנראה שזה לא בטוח.
    אני עדיין תוהה מה אני עושה עם קוד המורס/ המיקום על הגריד...
    רגע, פתחת את הכספת?

    ReplyDelete
  17. Ata hatikva ha yeh heeda shelly. Sapear la oh lam et ha eh met.

    ReplyDelete
  18. הקוד מורס נותן קוארדינטות לאיזה מקום בגרמניה... לא ברור...

    ReplyDelete
  19. ממליץ לעשות בפייסבוק אופציית "לייק" ולא "שר". זה יקפיץ את החשיפה שלך תוך כמה שבועות...

    ReplyDelete
  20. פתחתי אותה כי מישהו גילה את הקוד בפייסבוק ולא יכולתי להתאפק :)
    אבל עדיין הייתי רוצה לסיים את המשחק כמו שצריך.

    ReplyDelete
  21. הקוארדינטות האלה מצביעות על אוניברסיטת אוסנברוק בגרמניה, יותר ספציפית.

    הניחוש היחידי שלי כרגע הוא שהבנאדם עזב ללימודים שם...
    או לעבוד שם...

    ReplyDelete
  22. זה גם הניחוש שלי.
    ועדיין אין לי מושג איך מגיעים בדרך הנכונה לקוד למזוודה ומה עושים בחדר טרמינל. עצות יתקבלו בברכה.

    ReplyDelete
  23. הקוד לכספת הוא כמו הקוד למזוודה שלי - הוא מתכוון לזה: http://www.youtube.com/watch?v=K95SXe3pZoY

    ReplyDelete
  24. גדול! לא קלטתי את הרפרנס!
    ענק. עוד קודוס למחבר הקומיקס.

    ועדיין, אם מישהו יודע מה עושים בחדר טרמינל, יהיה מגניב לשמוע.

    ReplyDelete
  25. הסתכלת על הגרפיטי שם?

    ReplyDelete
  26. הגרפיטי שמצאתי (לצערי כבר לא זוכרת איפה) הכיל ציטוטי גרפיטי מפומפיי והפנייה לקוד המקור של העמוד. היה שם משפט אחד שלא מצאתי לו רפרנס בפומפיי ("אני דופק גברים"), ולא הצלחתי ליצור ממנו אנגרמה ראויה לשמה.
    האם לזה הכוונה?

    ReplyDelete
  27. הכוונה ל"פומפיי". זו הסיסמא.
    לכי לקוד המקור ותראי שכתוב את זה שם.
    מישהו יודע מה המספר הנכון בחדר של הבוס?

    ReplyDelete
  28. ראיתי את זה בקוד המקור, הכנסתי את הקוד, זו לא הבעיה.
    יש משהו שצריך לעשות בחדר טרמינל (חוץ מלהכניס את הססמה הזאת) ואני לא יודעת מה. אחרי שסיימתי את המשחק קיבלתי הודעת שגיאה שלא סיימתי אותו, ואין לי מושג מה עוד אפשר לעשות שם.

    ReplyDelete
  29. אבל כמובן, תודה על העזרה.
    מה זה החדר של הבוס?

    ReplyDelete
  30. הקטע עם ארבעים י"ל, והחרב במעגל - הצלחתם לפתור? אני מתתי.

    ReplyDelete
  31. הזמן עובר ועדיין אין לך מחליף. תודה לך יאיר לפיד קומיקס.

    ReplyDelete
  32. ואם לא עכשיו - אימתי?

    ReplyDelete
  33. חזור אלינו, יל"ק. חזור חזור חזור. בלעדיך יאיר לפיד "האמיתי" צובר עוד ועוד אוויר ועוד רגע קט הוא יתרומם לתוך חיינו.

    ReplyDelete